Tuesday, February 7, 2012

Albastrul cerului

Se aproprie Valentine's Day. Toate blogurile care posteaza unghii sau nu numai sunt invadate de inimioare si totul este colorat in rosu. Nu pot sa zic ca nu imi place aceasta culoare, este chiar foarte sexy, depinde cu ce este combinat, dar in momentul de fata parca am nevoie de o culoare mai rece, ca albastrul :)
Am realizat o manichura in apa (water marble). Aceasta technica este foarte usor de realizat dar necesita si rabdare. Modelul unghiilor dureaza mai mult, din aceasta cauza am ales varianta de a picta doar cateva unghii iar restul sa fie colorat la o culoare. 
Pentru a realiza aceasta manichura ai nevoie de un bol cu apa, lac de unghii in culori in contrast (2-3 nuante/culori diferite) si betisoare din lemn. In bol picuri din fiecare culoare putin lac de unghii, apoi amesteca oja in apa cu ajutorul unui obiect ascutit - in functie de modelul dorit. Introdu unghia in apa si voila, totul este gata. Da, la prima vedere arata unghia extrem de murdara, dar dupa o curatare detaliata, totul va arata exceptional. Pe lucrare trebuie neaparat aplicata un strat transparent de oja (top coat). Eu am folosit una cu particule sclipitoare. Vedeti rezultatul mai jos.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...