Friday, September 23, 2011

Paradisul hainelor second!

Uau, ce titlu, nu? Da, am gasit in Cluj paradisul hainelor second hand, este oserul. Cei care au rabdare sa cotrobaie prin haine folosite sau unele chiar noi de pe standuri amplasate sau din cutii, chiar trebuie sa mearga la piata de vechituri. 

La gramada dar la pret mic. (de la 2 pana la 20 lei buc)











Eu am mers din curiozitate ca am auzit de la mai multe persoane ca poti gasi orice doresti. Da, asa este am vazut si unele lucruri mai dezgustatoare, ca lenjerie intima hiper folosita sau oale murdare si ruginite. Din pacate manelele iti urla in ureche si nu ai cum sa scapi de ele, dar ceea ce am gasit cam dupa 2 ore de umblat si cotrobait zic ca a fost un chilipir si a meritat.
Pentru sot un tricou nou inpachetat elegant la 6 lei si pentru mine un jerseu la 10 lei + o pensula pentru aplicarea fardului la 1 leu.

Pentru fica mea o rochita din mohair la 5 lei H&M + 1 leu pensule.







Nu mi se pare mult, in oras, in magazine nu prea gasesti asemenea lucruri de calitate la pret atat de mic. Eu ma voi duce din nou, va recomand si voua!

3 comments:

  1. Imi plac mult lucrusoarele pe care le-ai gasit.
    Ce zici daca in ziua de salar, vizitam magazinele
    de langa office? :-D

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate! A gasit si eu niste tricori foarte dragute (aproape noi si nepurtate) la 10 lei bucata. Pacat de manele si de mirosul puternic de mici, strica tot farmecul "shopping"ului.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...